• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • العربیة
Volume & Issue: Volume 5, Issue 8, May 2017 
Number of Articles: 6
Main Subjects
Distance Learning 1
E-learning 4
Integrated education 3
مقدمة العدد

Pages 2-14

  • Editorial
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

المحتوى الرقمي الصحي: نظرة معلوماتيّة لمدى الوعي والتقييم والاستثمار والمشارکة في المعرفة من الجانب المصري

Pages 15-62

عزة فاروق جوهري

  • View Article
  • PDF 1011.58 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

نموذج ويکس WICS والتعليم عن بُعد

Pages 63-90

أيمن علی حسن

  • View Article
  • PDF 519.92 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

التعليم عن بُعد فى مجال المکتبات والمعلومات فى الوطن العربى : النظرية والتطبيق

Pages 93-110

محمد خمیس السید محمد

  • View Article
  • PDF 497.7 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

الإطار التنظيمي والقانوني للتعليم عن بعد ( الإشکاليات والآليات التنظيمية والقانونية)

Pages 111-120

هشــــام منصــــــان

  • View Article
  • PDF 359.96 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

مصطلحات ومفاهيم التعليم الالکتروني

Pages 121-135

حنان الزبلاوى حسن

  • View Article
  • PDF 732.52 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

Journal of Distance Learning and Open Learning
  • Articles in Press
  • Current Issue

Journal Archive

Volume 13 (2025)
Volume 12 (2024)
Volume 11 (2023)
Volume 10 (2022)
Volume 9 (2021)
Volume 8 (2020)
Volume 7 (2019)
Volume 6 (2018)
Volume 5 (2017)
Issue 9
Issue 8
Volume 4 (2016)
Volume 3 (2015)
Volume 2 (2014)
Volume 1 (2013)

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Glossary
  • Hard Copy Subscription
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal Management System. Powered by NotionWave