• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • العربیة
Volume & Issue: Volume 3, Issue 5, December 2015 
Number of Articles: 6
Main Subjects
E-learning 1
Integrated education 3
مقدمة العدد

Pages 2-13

  • Editorial
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

تصور مقترح لتوظيف التعلم النقال في الجامعات الفلسطينية

Pages 15-68

عبدالله عطیة عبد الکریم أبو شاويش

  • View Article
  • PDF 790.64 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

التشابک المعلوماتي : أهمية ودواعي الإنشاء والتطبيق بالنسبة للأفراد والمؤسسات الخدمية ( المعلوماتية – التعليمية – الصحية)

Pages 69-138

ميساء محروس احمد; تامر حنفی محمد أمین داود

  • View Article
  • PDF 1.02 M
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

الرحلات المعرفية عبر الويب ودورها في تنمية مهارات اللغة لدي متعلمي اللغة الانجليزية

Pages 139-148

هبه مصطفی محمد

  • View Article
  • PDF 465.21 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

The planning framework for establishing an electronic portal for university libraries of Beni Suef University under web technologies(2)

Pages 149-266

Maha Ahmed Mohamed

  • View Article
  • PDF 3.21 M
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

Editioral

Pages 3-13

  • Editor-in-Chief Lecture
  • PDF 580.11 K
  • View on SCiNiTO View on SCiNiTO

Journal of Distance Learning and Open Learning
  • Articles in Press
  • Current Issue

Journal Archive

Volume 13 (2025)
Volume 12 (2024)
Volume 11 (2023)
Volume 10 (2022)
Volume 9 (2021)
Volume 8 (2020)
Volume 7 (2019)
Volume 6 (2018)
Volume 5 (2017)
Volume 4 (2016)
Volume 3 (2015)
Issue 5
Issue 4
Volume 2 (2014)
Volume 1 (2013)

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Glossary
  • Hard Copy Subscription
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal Management System. Powered by NotionWave